marimari

Thursday, June 27, 2013

masih bernafas di atas bumiNya


salam ceria semua. alhamdulillah masih bernafas di atas bumi Nya. dengan keadaan cuaca yang kurang memberansangkan ini kan. ditambah pula dgn keadaan saya yang masih kurang enak kesihatannya. 

mulamula nak mohon maaf kepada kawankawan yang ade tinggalkan jejak di blog usang ni, kerana tak dapat nak membalas jejak kalian itu. inshaallah saya akan cuba membalasnya. ini pun dah dekat seminggu tak buka blog, since last update. saya pun dah jarang beronline. cuma aktif di INSTAGRAM jer. facebook pun jarang sekali nak tgk. dah macammacam dan merapu juga post yang ade kat wall tu. sapesape yang ade INSTAGRAM jom followfollow @iietamalek yer. ade juga beberapa kawan blog yang sy follow. jumpa kat INSTA jela kite ye. hehe..

oklah, alhamdulillah juga pagi ni, dibekalkan dengan nasi goreng  cooked my papaidham. terima kasih sayang kerana melayan isterimu ini. 



just nak share ngan kawankawan gambar zhariff masa field trip yang lepas ke Kilang Gardenia dan Sports Day (indoor) di taskanya. ini pun ambil di school web nya.









seronok zhariff dapat naik bus yer. tapi muke serius jer. cuak ke nak? hehe







ok semua, jumpa lagi yer.







2 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Zhariff nebes tu 1st time kot naik bus trip sekolah ni..

Unknown said...

hai ita..cik bin dh follow yr insta.. :)