marimari

Monday, February 23, 2009

i got it!~





sabtue lepas saya n mr. happiness g jenjalan ke midvalley, disebabkn Metrojaya SALE so kitorang pn nak g la menghabiskan duit kat perfume..hehe..b4 tue lg saya dh tgk kat pamplet yg metrojaya hantar perfume Salvatore ferragamo 2 botol 1ooml RM300..so suprised murah giler babi..heheh..so aku pn membelinyer tapi menghiraukan saper buyer yg nak membeli nyer lagi satu btol tue..takkan la nk pkai sampi 2 btol..biler jeman nk abis nyer..heheh..

dah selesai membeli perfume saya...my.mr happiness plak nk mencari perfume..konon2 nk wat pakaila..bagi wangi2 satu badan, umah..supaya lagi ramai awek yg memikat..hahahah!!!!~jalan2 punyer jalan der plak tgh launching perfume Emporio Armani Diamond pe ntah sayer pn dh luper...encik happines agak berminat dh terpedaya dengan helah salesman di situe..hehe..mana taknyer..RM240 dapat mcm2 + free photo session..so encik happiness pn decide nk wat perfume tue sebgai hantaran..sebab dh mcm2 dpt..heheh..inilah hasilnyerr selepas terpedaya ng salesman + salesgirl + saleman tak man sgt sumer ader..hehe..

mine..heheh

perfume nie saya dah usha sejak cuti skolah tahun lepas lagi..tapi maser tue kat butik ferragamo..mahal n tak dapat gift paperpn..so saya pn menyimpan hasrat itu sehinggalah metrojaya wat SALE..haha..akhirnya saya dpt juga..hehe!~



HIM..
dlm pic tue mcm2 der kan.der lagi separuh dia simpan untuk dipakainyer..sbb yang dalam gambar nie nak wat hantran la kononnyer tp tak tahula bilernyer..heheh..surprise!!!!!!!!!!~dan hasil photoshot kami...taraaaaaaaaaa...


inlah hasilnyer..blakang tue tulis Emporio Armani Diamond..muka encik happiness masamkan..kn blajar lagi nie..hehe


habis bershopping saya n encik happiness balik ke rumah my auntie kat subang..sampi2 jer hujan lebat n my auntie tanyer beli aper..so saya pn dgn excited menceritakan hasil belian ku dgn harapan die membelinyer satu..heheh..dan telah kukatakan dia telah bersetuju untuk membeli satu botol dari ku..yeayyyyy akhirnyer saya dapat juga buyer yg dtg tanpa ku duga..heheh..thanz maksu..

4 comments:

Aziha said...

cehhh...baru k.jia nk tanye..perfume tu da ade buyer ke x...da kene sebat rupenyer..nasib baik baca sampai abis...:)

anyway...u got one more tag...it is a birthday wishes tag..should do it..it's fun..

http://jia-life.blogspot.com

i;ieta said...

heheh...jgn mara haaaa

aidadidu said...

muka anda familiar la
adakah kita pernah mengenali sebelum ni???
:P

i;ieta said...

xpastila awk..hehe..yerker cm pernh tgk..