marimari

Sunday, March 4, 2012

not well



first of all, nak wish happy belated birthday to my mother in law 3 march 2012..semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki juga diberikan kesihatan yang baik...insyAllah...

oklah tak de nak cerita ape pun sebab aku pun tak berapa sihat, demam pergi dan datang sahaja.semalam ke office settlekan keje sikit coz Rabu ni ade Annual dinner company..before ke office breakfast dulu, thanz to jiran blakang rmah kakmimi hntr breakfast kat we all..after that aku ke office membawa cinonit,hubby hantarkan..si cinonit sangat lasak, dengan dah pandai berjalan skang..layankan sahaja karenahnye itu..so dalam kul 3 ke rumah maksu aku plak.lepak sana sampai malam..kebetulan ayah aku datang, kesorangan sahaja, mak dah sampai ke Langkawi ikut rombongan katenya..after had dinner kat Spring Garden Tropicana Golf balik terus titon..

aku rasa skang ni musim kan kwn2????..esok dah start keje balik..macam malas je nk keje,coz dengan aircond yang kuat sure demam balik dan selsema semula..kepala sakit tak payah nak ckpla kan..

tibatiba aku teringin plak nak layan coffee ngan donut..ermmm ke mana kite en. hubby ptg nie???hehehhehe..

okla,jumpe di lain entry..

*tak sabar nak balik kelantan..lalala

No comments: