marimari

Wednesday, January 28, 2009

buat pertama kalinyerr aku di TAG..


1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?

  • Family ku yang tercinta

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?

  • Guest purse..itupun kebetulan der SALE!!~

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?

  • Di tepi kolam di waktu senja..amacm??hehe

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?

  • Entahlah..so far baru 5 years ng MR happinnes

5. Adakah anda dilamun cinta?

  • Mustila ng mucuk ku

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?

  • Roiboos..ara damansara

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?

  • Puzzle search

8. Apakah nama penuh kamu?

  • Nurmasita abd malek

9. Kamu lebih senang ngan mak atau ayah?

  • More to mummy tp ayh seng bw berbincang kot..hehe

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?

  • mr. happiness

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?

  • emy
  • mai
  • ayu
  • leen
  • ali
  • watson
  • lin
  • tak tercarik di dalam kotak fikiran

12. Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?

  • Dulu YES..but now maid basuh kan..jahat kan..hehe

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pergi?

  • Paris n italy

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu?

  • Cumel
  • Pkai tudg ala2 saya..heheh
  • spekki
  • ~
  • ~

15. 8 perkara yang amat saya gilai?

  • shopping
  • lepaking
  • game
  • camera
  • music
  • online
  • makan makan yg wajib..hhee
  • kids

16. Pelukan atau ciuman?

  • Dua dua saya mau

17. 8 perkataan yang sering diucapkan?

  • Okies..
  • Mucuk
  • Love you
  • Miss you
  • Yerla
  • Tolong
  • B…
  • alalalalala

18. 8 buah buku yang paling baru baca?

  • Aku terima nikahnyer

*itu sajer la…

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali?

  • Cintamu
  • Keranamu
  • Crush
  • Sejiwa
  • Tanpa
  • Zikir
  • ~
  • ~

20. Mari Men-Tag 8 orang lain

  • Nurul
  • Ali
  • Farah
  • Enza

*tak tahula saper..

No comments: