marimari

Thursday, May 7, 2009

engagement day..


allhamdulillah pada 2 Mei 2009, terjalin ikatan pertunangan hehe antara aku dan iddham..semuanya berjalan lancar cuma pada hari kejadian itu aku telah demam..tapi aku paksakan diri juga tuk teruskan majlis itu..

semua hantaran untuk kedua-dua belah pihak telah aku wat dlm ms 2 bulan yang lepas..dengan bakat terpendam hehe..aku dapat juga buat hantaran sendiri dengan jayanya..

pada hari kejadian itu segala persiapan telah dilakukan seawal 6 pagi untuk memotong kambing dan kelengkapan untuk memasak..kawan aku iaitu kakwa tukang makeup hehe pesan suh siap-siap mandi dalam kul 9 sebab dah nak start makeup..so dari kul 9 sampai kul 11 aku telah dikerjakan oleh kakwa..

kakwa nie juga yang tolong watkan sirih junjung, alas dulang pun aku sewa kat dier..ermm, aku sgt berpuas hati ng make up dier..dengan bayaran RM250 termasuk alas dulang 9, sirih junjung, makeup, layah, aksesori dan 10 kuntum bunga ros.aku rasa sgt murah..hehe..dier kater senang nak kerjakan muka aku sebb takder jerawat..hehe..bangga sekejap..

majlis bermula dalm kul 11.30 dengan pihak lelaki sampai dari KL..acara berbincang pun bermula sehingga kul 12 lebey kot tak silap..alhamdulillah semua nya ok..

maka sekarang bermula lah aku sebagai tunangan org..hehe..


=)

12 comments:

my hidden stories said...

wahh..akhirnya..=)

Luv like this.... said...

tahniah....sy lg 3 mngu ni...takut ok

i;ieta said...

hehe..to ayu : akhirnya kini pasti..

to luv like this: ermmm hehe sy samapi dmm2 tau..

aidadidu said...

congrats!!!
:D

i;ieta said...

thanz aida

metheunderneath said...

congrats eita.. :)

ieja said...

congrats...

NURUL said...

lama tak jenguk blog ieta nie. dh bertunang yer. congrats yeah. w/p simple di majlis tunang tp eita nampak cantik. semoga tabah nda bahagia menjadi tunangan org yeah :)

i;ieta said...

thanz kak nurul..ermmmaah wat simple jerk..huhu

nadia said...

tahniah iieta!

i;ieta said...

thanz nadia

=)

~ thalhazlin ~ said...

congrats iita for ur engagement. thanks for link me in ur blog. i'd like to link ur's as well, okie. ;)