marimari

Tuesday, August 25, 2009

tension....


arghhh...semalam 1st day puasa for hari bekerja..kompeni aku time kuar 4.45 petang..ceh! napela tak blik 4.30....

agak excited giler nak blik smlm..konon blik awl..jam biodoor br kul 4.44 aku dh terpacak depan pintu..tepat jer 4.45 aku pn terus thumb..gie basement start keter, terus calo..

tak sampai pun 1 km aku kuar dr ofis..jalan sudah jem..perghhh...naper la jln tun razak nie asik jem jer...bayangkanla..dr 4.45 samapi kul 6 aku stil kat PWTC...badan dah sakit2 nie...harung jem last2 sampi umah 6.45..perghhh, 2 jam dlm keter..klau aku blik kg pun dh selamat sampai..


nasib baikla duk ng maksu...tak payah nak sibuk2 cari lauk..hhehehe...

biler dah berbuka, semangat nak gie terawih plak..heheh...betis sakit2..tapi gie jerk..

so..jap lg, nak kn harung jem lagi...arghhhhhhh......

=(

tak suka! tak suka!

3 comments:

cikin said...

mmg kawasan jem tu kat saner.. m'ti lenguh2 kaki kan..

selamat menyambut ramadhan..;)

NURUL said...

oohhh KL mmg selalu jem kan? kak nurul yg dok kelana jaya pun nak time nak lik umah pun jalan dah jem w/p balik keja awal.

Fuchsia~ said...

huish dugaan pose tu iieta.
hiks sabo yeh ^-^