marimari

Friday, November 26, 2010

anugerah


salam,

hari rabu lepas maksu aku ajak gie hari anugerah Kediaman Idaman MBPJ
sebabsebab maksu aku ajak, coz die rumah die telah terpilih so die malu nak naik pentas..
die pun suh la aku naik since boleh bawak 3 pengiring..

so hari rabu tue pas maghrib kitorang pun pergilah ke MBPJ..
aku, hubby, maksu n her hubby
hehe..

sampaisampai jer trus masuk kat dewan banquet tue.
skali terpampangla gambar umah maksu aku tuk dpt anugerah kategori rumah banglo..
dpt 2nd prize..tp okla sape nak bagikan..hehe
mmg tak sangke sungguh die terpilih..
hehe..

so layankan jerlah gambargambar di bawah nie..

before start

saya yang nampak mcm sarat hakikatnyer peyut kecik je..hehe
28 weeks..

nampak tak hubby saya..huhu
disebabkan dapat buah skali terpaksala hubby yang naik..
coz tgn ku tak berapa sehat akibat kena cucuk aritu..
hehe


sijil penghargaan

saya with the mockup cheque and sijil..
buah nye berat tak dpt nak amik picnyer..

lepas tue kitorang bersantap la nasi bukhara ke bukhari..
aku pun tak taula..
hehe..








2 comments:

she said...

badan still kecik even dh 28 weeks. best nye... hieee

i;ieta said...

tla, ramai gak kater still kecik..tp peryut jerla yang nmpaknyer..hehe