marimari

Wednesday, January 5, 2011

34 weeks checkup





now dah 34 weeks ++, another 6 weeks to go..
sangat berdebardebar..
malam tadi ade checkup kat KPMC..
alhamdulillah
berat naik 0.4 kg, darah ok..
baby pun sehat,
berat baby pun dan 2.6 ++, aiyak by the time deliver nanti
bape la agaknya berat bby yer..
huhu
aku suka time scan bile doc scan jer muke bby tengan minum bak kate doc..
minum air ketuban..
hehe:62:
mulutnyer gerakgerak..
tut nyer pun sudah clear sgt..
doc kater bby dh ke bawah nie..
terus aku berdebardebar..
next 2 weeks checkup lagi..
dan semalam kena jap sekali lagi for ATT..
skang tengah sengalsengal..
tapak kaki pun sudah bisabisa..:62:

aku juga dah confirm nak deliver kat KPMC.
doc yang checkup aku juga akan sambut bby ku nanti..
i like him, lembut n caring..
barangbarang bb pun dah prepare sume dalam kete..
sangat tak sabar, takut sume ade..
lalalala:a3:

semoga semuanya dipermudahkan..
doakan saya yer kawankawan..


No comments: