marimari

Tuesday, January 4, 2011

beg idaman tak idaman sangatla.



last thursday ader terbaca kat email,
GAP sale 30th december onwards..
so ape lagi aku pun veranganla nak ajak cik hubby ke klcc..:61:

coz aku ade minat satu bag nie..
denim bag..
aku suke sbb besar..
hehe
macam kat bawah nie..:61:
sebelum nie nak beli tapi 20% jer less nyer..
cik hubby tak bagi beli..
so pasrah jerla..
tapi bile masuk jer butik GAP on 30th tue amik ko 50% less..
harganya dalam RM159.90 je..
tapi kalau dh separuh harga kan murah jadinyer RM79.95..
pastue aku beli lagi baju 2 helai additional 10% less..
bahagiabahagia
hehe..:61:
tapi aku tak amik design cam atas nie coz cik hubby tak suke.
die suh aku amik cam kat bawah nie..
ikut kan sajala, janji aku dapat itu bag GAP..:61:

kisskisskiss
huhu:9:

No comments: