marimari

Friday, June 24, 2011

love SKIRT



sekarang ramai aku tgk trend pakai skirt skang
termasuk la aku.
hehe

selalunye aku akan pakai time g kerja jer.
skirt kain tshirt tue,aku beli time balik kg hubby kat kelantan
sgt murah sehelai boleh dapat RM20
kalau kat sini mahu RM30+++kn???

nanti kalau balik sn aku nk belila mcm2 warne
nak try plak pakai bile aouting ng hubby and zhariff..
hehe

aku sgt suke skirt kat zara n MNG sangat shantek ok












amik kau banyak aku letak
sume aku suke
ingat time rehat panjang tghari nie nak ke Pavillion survey skirt
kot ade berkenan
hehe
gaji pun dah mashuk..

huhuhu

2 comments:

dpoizencald7575 said...

shoopin je kje kamoo ta...blk sne xshoopon xsah...

i;ieta said...

hehe..
besa la sem..lama tak shoppingshopping
asik nampak brg zhariff jerk..
skang kalau nak beli brg zhariff aku selitkan juga brg aku..
hahaha