marimari

Tuesday, June 28, 2011

anak tersayang



sejak semenjak dua menjak
aku jadi sangat la mengantuk
bile pergi keje jer mesti asik menguap je..
sambil bw kereta pun rase cm nak lelap
bahayekan?!!!!

nie penangan zhariff si chumell aku tula..
every 2,3 hours mesti bangun nak susu.
nasib baik die jenis tak meragam
cume lapar je..tapi bile bagi susu, minum sikit dh tidur
cmne tak cepat lapar..

esok zhariff nak masuk lima bulan dah
cepat sangat masa berlalu, bile tgk balik gambar zaman die baby
rase cm nak menangis jer...(emo la plak) hahah

*banyak masalah ke sayang

bab meniarap tak lepaslepas lagi,
separuh jalan je baru, tapi start semalam asik training jerk..
papa nye banyak tolong, aku siap marah lagi.
kena ada usaha sendiri yer sayang..
hehe
bagusbagus, chaiyokchaiyok anak mummy..

zhariff suke sgt tgk upinipin,
bab nie penangan cik nina, anak maksu aku
coz die tggl ng maksu aku
so everyday boleh dikatekan asik tgk citer nie jela
rase cm nak beli jer portable dvd player mcm cik nina nyer..
senang nak tgk dvd kan zhariff.
nanti mummy kumpul duit (hahah)
kena beli cd lagi,
now bile balik rumah petangpetang 6.30 mesti buka tv9
mummy ng papa pun senag nak bekerja di dapur
lalala

akan dapatkan satu fer zhariff, mummy and papa

lalalallalala

No comments: