marimari

Tuesday, September 1, 2009

m & k : entry 8



booked makandam

last friday aku balik kg..sudah lama tak blik kampung..rase-rasenye dh nak 2 bulan lebih aku tak blik..yerla mak slalu turun KL + kazen kawen + aku tak sehat ritu..

jumaat pagi dlm kul 11 aku dh gerak blik..selamat ambil cuti klau tak jemla petang jumaat tue..al maklumla cuti 3 hari..sangat tak sabar nak rasa masakan mak pada masa tue..hehe..

sampai kg dalam kul 2 lebih..lpak baring2 samapi ke petang..pastue tolong mak masak lauk sodap tue..hehe..then hari sabtu aku ajak bestfren aku kuar gie survey mak andam la konon nyer..padahal dh confirm nak amik mak andam yg masa tunang ritu..sajer jerk nak gie tgk harga yg dorg tawarkan..hehe

hari ahad plak dh janji ng kak Kay nak booked dier sbg aku nyer mak andam..so aku pn confirm nak amik pakej yg ade kat dier..aku jaz amik :

  • pelamin besar sketla coz aku wat kat bawah kanopi
  • baju sanding [ design sendiri gn songket + lace] L/P hehe
  • pintung gerbang yg jenis sangkar burung
  • aksesori

ni pun dah RM1,500, coz aku design baju baru + gn pelamin besar sket dan adela sket2 yg aku tambah mengikut theme aku merah putih..naseb baik la kak Kay tue kepalanyer giler cm aku, riuhla kedai tu aku wat..sgt besh la akk tue..hehe

so aku dh booked makandam..selesai satu masalah..pasnie nak try wat bunga pahar plak + pikir pasal doorgift..

=)

3 comments:

PUAN THALHA : said...

harga dia menarik lah wak.. boleh tahan tu. hee

Miza said...

Ita, ko ni wat aku mengelabah jer la...hahah...aku bulan 11 nanti baru wat semua..risau2..tp apo nak buek..En Tunang punyer arahan...haih..

tp ok la harga tu..

iietamalek said...

thalhazlin..ermm..awak kiter suh akk tue wat sumer kehendak kiter..takperla kot klau dier cmtue..heheh


miza..kiter yang lg 7 bulan nie pun dh risau awk..huhuh!~