marimari

Friday, September 11, 2009

balik kampung


aku tgh bersemangat nak pulang ke kampung nak wat kuih raya..hehe, bahan2 dh beli tinggal nak wat jerk..sgt bersemangat..hari nie pas kejer terus gerak balik kampung kat n.sembilan.

singgah umah abang kat seremban nak hantar hamper raya, my auntie n uncle kirim..my famili pn dpt jugak..sgt suke coz dr famous amos..sgt besar..arghh..sedap!sedap!

then nak pujuk 3 org ank buah kesayangn ikut blik kampung. baru meriah nk wat kuih raya..hahah!agak2 sampai seremban lambat kang, aku berbuka jerla umh abang aku..

dengan rs excitednyer tak sabarrr..lunch nie nk ke jln TAR..konon2 nyer nak mencari baju jubah future MIL..hehe + tudung2 for adik n mak dan tak lupe juga butang baju melayu johor for en. tunang..

tak luper juga aku dh beli butang baju melayu for en. tunang ms nikah..sgt cantik.. RM30 shj + aku beli la juga for my DAD....klau kat luar RM60 above kot..dah order, tak tau dpt biler..

ermm.. k lah continue di lain entry..

daaa..


No comments: