marimari

Thursday, July 21, 2011

raya datang lagi


raya datang lagi kawankawan..huhu..puasa pun belum lagi..tahun nie terover excited coz raya bertiga..excited nak melaramkan si kecik ku itu..nanti time raya zhariff dah 7 bulan..time tu dah lasak skit la kan..citer pasal baju raya nie..aku dah adela beli sikitsikit..last ritu beli mase mothercare sale..sangat puas hati..hehe..baju melayu dah pun beli kainnya sama dengan papanye..mak aku yang jahitkan..nie tgh tunggu akaun penuh kembali untuk sesi terjah menterjah butikbutik pilihan..antara butik yang aku suke pergi dan spent brg zhariff kat sini la...


OKAIDIOBAIBI
paling sangatsangat suke pergi..
hehe




kat MOTHERCARE ni, kalau sape ade member card lagi best..
tue sebab aku suke beli kat sini..

time sale mmg sangat berbaloi ok

aku mmg suggest sgt pergi kat sini di sunway piramid..
sangat byk pilihan juga..especially girl..

time mid year sale sgt untung..
coz sale up to 70%..

parkson pavie the best
byk choice

so ape lagi kawankawan..jum menghabiskan duit..hehe

2 comments:

Ilyani said...

sy pun suke shopping kt mothercare, pumpkin patch...cotton on x pernah try lg...ade kt sunway pyramid je eh?tempat lain xde ke?

iietamalek said...

tmpt lain tak tahula..rasenye kat sunway jer ade for kids..