marimari

Thursday, October 20, 2011

his 1st swimming suit


salam,

nak mule dari mana yer..hehe...last friday night kami sekeluarga ke Port Dickson rumah makteh saya coz ade majlis menyambut menantu pada hari ahad..skang saya bukan nak cerita pasal wedding tetapi nak cerita pasal zhariff's swimming suit...heheh..

hari sabtu lepas dalam kul 5 lebih my uncle aka toksu zhariff ajak ke Thistle Hotel..die stay di situ with his family...banyak kali ke Port Dickson, my uncle mesti stay disini, kolam besar katenye..anakanaknya suka + bersih...



so kitorang pun joinla beramairamai ke sana..antara zhariff ng papanya..papanya yang terlebih excited..dah lama tak swimming katenye..sampaisampai jer terus ke 1 kedai jual swimming suit, coz myuncle nak belikan swimming suit untuk anak buahnya..tibatiba my uncle tanye dekat org kedai tue ade tak size for baby (die tunjuk zhariff), aku pun terkejutla nak belikan for zhariff mcm takde size jerk...hehe...skali ade size xs lagi chumell jerk...lagila mummynye excitedkan tgk ank pakai swimming suit nak mandi kolam...hahahah..


ini la bajunye...thank you toksu..

sambilsambil tunggu kazen kecik fittingfitting baju mandi sesi membuli zhariff berjalan..hehe

chumell kan saya mummy..
saya nak jadi cool like papa saya..
hehe..

bile dah siap bayar sume kitorang pun ke pool untuk menunaikan ape yang telah dirancang...papa zhariff excited lebih hokey..nasib baikla mummy nye tak bawa swimming suit (padahal takde pun) haha...kalau tak dah terjun sklai anak beranak dalam pool tue...hehe..


kan saya dah kate papa yang excited...saya steady jer kan?!
hehe


like superman..


lame juga la zhariff main air tue...excited die bile duk dalam kolam..bile dah penat terus die paling ke mummy nye mintak dukung..dah taknak mandi lagila tue..next time bolehla bawa zhariff madi kolam lagi sebab dah ade swimming suit kan...hehe..

terus mandikan semula guna shower tukar naju sume..perut pun dah lapar..so zhariff pun menikmatila susu nye sambil tunggu papa yang tak sudah swimming lagi...hehe


mummy pun nak menyelit juga..
hehe
bile dah maghrib, solat sume tunggu my uncle kazenkazen kecik siap, kitorang dinner plak kat chianose restaurant dlm thistle juga..after that baru pulang ke rumah makteh sambung lepak di sana..nanti saya cerita pasal wedding dah kisah sedih..hehe

daaa..

No comments: