marimari

Friday, October 7, 2011

konvo @ UPNM



Isnin yang lalu berlangsung majlis konvokesyen adik ipar saya di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia..disebabkan parents in law mau turun so saya rase better saya ambil cuti untuk memeriahkan lagi suasana..hehe..

Sabtu malam diorang dah sampai dari kelantan, mereka lepak di rumah my adik ipar di Putrajaya. Kitorang tak dapat nak join mlm tue, coz my auntie ajak dinner di Uno's Pizza..so pada ahad tue aku g amik adik ipar lagik hehe kat PPUM then ke Hentian Bersepadu Bandar Tasik Selatan (betul ke namanye) untuk amik bakal adik ipar plak heheeh..(jgn marah pokyeh)..lepas dah amik dorang sumer kami ke putrajaya meet parents in law...meriah sungguh ok rumah my adik ipar..kitorang lepak sampai mlm..sempat ke kajang makan sate kajang, coz mmg aku dah niat nak belanja dorang makan.lepastue mainmain dkt kompleks sukan di sana..

keesokan hari nye, MIL n FIL dah ke UPNM untuk majlis yang dinantikan. Kitorang sampai dalam kul 11lbey after majlis konvo..so xder la nak tunggu lama sgt kan...amik gambar ape patut, kitorang rushing ke umah aku plak..bertungkus lumus aku ng mr.hubby masak ape yang patut..hehe...jujur dan ikhlas aku sgt suke umah aku happening okeh...luper segala penat...hehe..
lepak samapai asar, then ke putrajaya semula. After magrib my PIL pulang semula ke kelanatan..aku plak g hantar adik ipar ke PPUM semula..

berakhir sudah konvokesyen pokyeh zhariff after bertungkus lumus menghabiskan degree nya..CONGRATULATION Ayih...lepad nie majlis tauliah plak..

layankan gambargambar yang sempat diambil...







itu sahaja dari saya..

:22::21::22::21:

No comments: