marimari

Wednesday, April 25, 2012

aku gemuk?


korangkorang yang mana takde anak bersekolah, isnin ambil la cuti sambung sampai selasa..haha..Hubby awalawal dah ingat kan aku apply cuti, coz die dah habis keje untuk bulan ini, so hujung bulan die cuti. dah settle apply cuti. 


Now tengah fikir nak ke mana plak..ade few tempat dah list dalam kepala, tapi tak tahu lagi jadi ke tak..hehe..nak balik kg. hubby, tapi nanti bulan 6 nak balik lagi..kena berbincang dulu before decide nak ke mana.

Tadi godekgodek facebook, my sis ade tag gambar mcm kat bawah ni..


aku macam terkesima je bile cousin aku cakap, aku gemuk..hahha..padahal kurus mcm lidi, berat pun 40 lebih je...hahaha..mengandung pun naik sampai 56kg je..sampai my mom suruh minum weight gain la..Tapi betul ke weight gain boleh naikkan berat badan? macam nak cuba tapi macam takut...tapi aku bahagia jer ngan berat aku sekarang...huhu..

okla jumpe di lain entry


No comments: