marimari

Wednesday, April 18, 2012

oleole Dubai


pagi yang indah. Dalam mata ngantuknagntuk ni, tapi hilang bile dengar lagu Maher zain PARADISE.



oklah, semalam sangat happy bile hubby balik bawa oleole dari makusu yang baru pulang dari Dubai. Sangat berterima kasih coz ingat dekat kami. Maksu cakap sangat seronok bershopping di sana, barang sangat murah, lebihlebih perfume.So aku ngan hubby dapatla perfume ngan baju, zhariff pun dapat juga, baju Dubai..hehe..


Malam tadi, aku ngan hubby prepare dinner untuk makan sekali dengan kakmimi sekeluarga, so macam ade bincangbincang nak g holiday, tapi tak tahula jadi ke tidak coz mengenangkan proses pembelian rumah kami yang dah 50%, dan sedang memikirkan untuk install macammacam, dengan grill, wiring semua..perlukan duit juga kan, Kebetulan hujung bulan ni insyAllah dapat bonus. Alhamdulillah la sangat2 ade juga duit sampingan untuk tambah manemane yang patut. Tak lupe juga terima kasih dekat ayanh saya, coz bagi guna dulu simpanannya untuk kami bayar lagi another 8%..kalau nak harapkan aku ngan hubby tak de la simpanan yang sebanyak itu..dengan harha rumah dah RM225000 kalau 10% dah berapa kan..
Alhamdulillah juga dapat Full loan guna loan company..boleh la pulang balik 8 % tu..Kawankawan yang pernah atau dah beli rumah mesti rasa macam tak sabar kan nak duduk rumah sendiri.lagilagi dengan hasil dan titik peluh sendiri. Untuk setahun dua ni kenala kami sekeluarga berjimat sikit, coz bayar bulanan pun dah berapa kan..takpela, rezeki kita ni ade dimana yang penting usaha.kalau kita ni tak berkira dengan orang pasti Allah akan membalasnye.walaupun dengan memberi seteguk air kepada orang yang dtg rumah kite.oklah kawankawan dah melalut pula.. nanti kite cerita lagi..


jumpe di next entry,jangan lupe komen yer..




2 comments:

Anonymous said...

salam..
terbaca blog ni.. mmg x tahan baca luahan (luahan hati atau riak?) org yg x tau bende apa patut citer n bende apa yg x patut. Terima kasih banyak2 kepada owner blog ni sbb membuka mata saya supaya x buat bende yg sama.

iietamalek said...

ws,

kurang faham ape yang dimaksudkan...

apeapepun terima kasihla sudi baca blog ini..