marimari

Tuesday, January 3, 2012

2012




salam,

salam tahun baru kawankawan.amacam hari pertama bekerja ok?aku mcm biasa jer..mood suamsuam kuku..rindu anak pula tibatiba.setelah bercuti di kampung halaman selama 3 hari. kat ofis ni ramai juga yang bercuti.boleh dikatekan beberapa borang cuti telah ku tandatangankan.kononkonon untuk cover kerja.hehe..nasib baiklah anak teruna kecik lagi..kalau aku pun cui juga..Apa korang buat cuti 3 hari?..New year dimana?

Aku menghabiskan cuti pulang ke kg hamalan pada jumaat malam. Sabtu pula ke Seremban rumah abang yang sulung, kakak ipar ajak makanmakan di rumahnya. After makanmakan kami ke Jusco Seremban 2 pula. Bonda dan adik tercinta mau cari kasut. Aku pun cam teringin plak nak rembat satu kasut, tapi sume sudah takde saiz. ramai beno yang kakinye saiz 7 yer..hahaha..after maghrib, tetiba ayahanda tercinta request mcD..abang aku ke McD beli terus Prosperity Burger yang Dinner Box punyer...hahahah..melantakla kan kami...then balik ke serting semula..tiada sambutan Tahun Baru..Ayahanda tak nak tunggu katanye..pulang la kami ke kg semula, dgn hati adikku berasa kuciwa..haha..

with d' only sis

auwww!~manja gitu..

Ahad juz duk rumah jer takde watper pun, petang je ke pekan..mengikut si hubby ke bundle kesukaan katanya..

mulut bising bebeno

pelik betul

Isnin after makan tengahri pulang je KL, alhamdulillah jalan tak sesak, sebab aku ikut jalan jelebu - seremban pastu masuk LEKAS..hehe..hantar adik ke rumah maksu then after dinner kami pulang ke teratak kami..


Sekian, (boringkan)hahahha


2 comments:

Juju said...

awat dkt siku anak ko tu ita? mcm luka..ke mata kju kero..huhuhu~

iietamalek said...

bkn luka kakju..gatalgatal.