marimari

Tuesday, January 31, 2012

kenaikan gaji



hari ini gerak gie keje dalam kul 6.50 pagi.dah la hujan renyairenyai.bile tgk hubby dan ank teruna masih sedap tido aku pun rasa mcm nak join jerk..huhu..untung hubby kerja xder punc card.bilebile masa jer boleh g keje.alhamdulillah jugala.ambil peluang ni untuk hubby yang hantar zhariff ke rumah maksu di Subang.kalau aku yang hantar.kalau aku yang hantar memang kena keluar sebelum subuhla..hehe..harini sampaisampai ofis jer terus wat keje.semangat la plak time hujanhujan sejuksejuk ni kan..hehe..kemudian sarapan bersama kakak tercinta..pastu sambung kerja balik..

dalam kul 10 lebih camtu..ruperupenya ade penilaian prestasi.interview la kononnya nak tgk prestasi untuk kenaikan gaji gitu..alhamdulillah tahun ni naik skit markah aku drpd tahun lepas.walaupun mcm ade tak puas hati tapi takpela mungkin itu jer rezeki untuk tahun nie kan..ntah berape percent la agaknya naik gaji aku tahun nie..jengjengjeng..tunggu gaji bulan 2 nanti..huhuhu...

lunch tadi kakak tersayang no. 2 ajak makan diluar bersama suaminya..aku follow saja..perut sudah lapar kan.makan di Mehle D' Cafe.oklah makanannye.pertama kali ke sini.


menunya macammacam ada


sup tulang nya okla.cume kurang masin jer.



air limau kasturi sedap

so kalau korang nak try, pi la ke Desa Pandan ye.


No comments: