marimari

Friday, April 5, 2013

game Candy Crush!


biler terbaca entry yana , die cerita pasal tolong kangan sebarkan game Candy Crush. Serius aku pun dah memang terjebak. Sampai berebut jugala ngan si zhariff..hehe

sekarang aku kat level 65, bapakla susah. Coklat tu asik timbul jela..jenuh nak cari live nyer..hehe


Nampak? Kalau mane yang satu star nyer tu, aku retry lagi bagi 2,3 star.hehe



Yang tak tahan siap gambar nangis tu...
Haha

Ape lagi, bagi yang tak layan lagi tu, g layan cepat..aku sampai iphone hubby pun jadi mangsa..hahah

2 comments:

cha said...

malam td i main kt handphone adik i. ni i baru download haha. geram rasa nak mkn candy dia :p

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

hahaha.. kan dah kata! akak kira handal lah dah sampai 63, saya ni STUCKKKKKKK kat 33 je. tak lepas2 sebab tak terror. skrg dah tak main sgt sbb fedup sangkut lelama! hahaa