marimari

Thursday, April 4, 2013

gelagat zhariff izzat khair


Lame dah tak cerita pasal anak terunaku itu kan? Makin hari die makin cerdik. Alhamdulillah sekarang pergi dan balik sekolah dah tak merengek. Mungkin dah biasa dengan keadaan sekeliling. sudah kenal Peter & Jane nyer. Bercakap pun dah rancak sekarang.hehe...

Ini kisah malam tadi nak marah tapi tak jadi terus aku gelak..


Nampak tak die buat ape. Mulemule keluarkan semua baju yang aku nak sidai tu. Pastue bawa keluar kasut, pakai pastu duk kehulu kehilir...sabar jela, mmg nak marah, tapi bile die pakai kasut besar tu, jalanjalan jatuh terus aku gelak...hai la anak..

Mase time nak sidai baju siap tunggu tepi bakul tu. Aku pun tunggu juga die nak buat ape. Aku angkat dulu baju kat ampaian, dalam masa yg sama die cakap 'jap eh ', bile aku dah letak baju yang dah kering kat dalam, aku keluar balik, dalam masa yang sama juga die cakap ' ok dah, cepat mommy'. Ruperupenye nak tolong bagikan,  pastu aku sidaikan...owh, itu rupenyer. Rajin anak teruna ku itu..

Alhamdulillah...
Hehe

1 comment: