marimari

Friday, April 5, 2013

wedding again!


Kali ni nak cerita pasal weekend lepas. Cerita banyak gambar yola ye..nak cerita pun pasal kahwen yo...hehe

Kisah kahwin sedare mare, sabtu malam majlis akad nikah, my parent semua datang jugala..meriah la jugakan..hehe

layankan la gambar kat bawah ni yer..


Terase muka ku nampak chubby
saya suke.saya suke.
Hahah


orang kat dalam sibuk nak tgk akadnikah. si kecik ni sibuk nak main kat luar. jenuh mommy nak bawa ke hulu ke hilir busuk nyer tu. kalau kecik takper, ni beso nye bantal.. hehe


kitorang lepak makan kat dalam jer, malas nak makan kat luar. coz ramai orang termasuk ade anak yatim semua. hubby jer layan satu meja berdua ngan ayah aku. hehe

gift yang kami dapat mase majlis malam itu. perempuan dapat telekung, yang lelaki dapat kain pelekat.

********************************************************







ni nak cerita malam receptionist plak. siang tu aku follow dorang buat reahersal. Majlis berlangsung dekat Sime Darby Convention Center. dalam pukul 7 tu aku dah gerak dah, solat dekat SDCC jer. kali ni banyak sikit gambarnye. layankan jerla ye...


 sempat saja bergambar dengan mak sayang saya



kasih bapa bawa ke syurga katanya..hehe
zhariff dengan atuk dan nenek




sempat saja walau di mana berada
haha


 suasana dalam dewan. cantikkan pelamin die kan? theme nye peacock..

dalam pukul 8.30, majlis bermula dengan pembuka majlis pada malam itu oleh pembaca berita TV3.. cuba tgk gambar bawah ni. korang kenalkan?


lepas katakata alualuan, majlis diteruskan dengan bacaan doa dan tazkirah pendek oleh Sheikh Husain Yee pertama kali aku g majlis perkahwinan diselitkan dengan tazkirah pendek berkenaan alam rumah tangga.


 habis tazkirah mule la sesi menjamu selera pula. sambil menjamu selera, kami dihiburkan juga dengan penyanyi yang korang pun kenal Bob AF...


 duk cakap pasal orang jer, meh aku tepekkan gambar penganti yer. itupun dri screen, depandepan dalam camera, hehe..


gift pada malam itu


bile majlis dah selesai, kami adikberadik suami istri tak selesai lagi bergambar..hehe



 dengan kakak aka mak zhariff yang jaga zhariff dari kecik itu. kakak sorang lagi tak jumpe di mana.


sudah tak sihat dengan tibatibanyer


 pic berdua dengan hubby wajib ada


 mommy love you zhariffizzatkhair



oklah yer, ini sajalah entry kali ini. maaflah banyak gambar dri cerita. kalau ade yang meluat ke, toksah buka blog saya ni. takut sakit pala, muntah plak nanti..hehe












No comments: