marimari

Thursday, February 23, 2012

garlic bread with mushroom soup


tunite..hubby made garlid bread fer dinner with mushroom soup..terpaksa aku join makan bread saje..makin kurusla aku.hahaha..stok bahan mentah pun sudah abis,disebabkan esok sudah mau pulang ke kampung halamanku, so malasla nak beli stok di sini..akan beli di pasar Btu kikir..murah dan freshh..hehe..agak lama tidak pulang ke kg..sudah rindu bangat sehhh!~


sambil tunggu garlid bread siap tadi..aku duk melayanla ank tersayangkan mengemas rumah..macam biasala klau budak tgh lasak skang...tak reti duk diam.suh tido boleh mainmain,tepuktepuk tanganla..zhariff.zhariff....

baca buku..

hasil daripada budak rajin mengemas

thank you to auntie mimi bagi zhariff this splash blast.esok zhariff nak bawa balik kampung.leh main air dgn atuk dan nenek..


oklah, dah merapu jerla pasal si kecik ni..inilah die our dinner tunite.terbaik from en. hubby ku sayang..untung dapat hubby yang rajin nak masak.walaupun balik keje penatpenat, die still nak masak.aku hanya dapt tolong sikitsikit jer.hubby suruh aku jaga zhariff saja..apeape pun love u la sayang...


No comments: