marimari

Friday, February 24, 2012

saya tak kisah


korang pernah alami tak, orang yang dekat jugala ngan korang duk mengata sana sini, umpatmengumpat pasal korang dalam laman sosial?
kalau saya ni jht dah lama canang sana sini gak pasal awak tau!!!
huh!~
awak tak suka ngan orang,maybe ramai lagi orang kat luar sana tak suka ngan awak.

nasib baiklah ramai yang menyokong dan sabarkan saya.
alhamdulillah,
my family also fam in law setuju dan banyak sabar kan saya.
saya tak kisah pun awk nak mengata sanasini,
tapi sebagai seorang ibu,pikirla tentang anak dan family awak.
kalau saya ni mulut jahat dah lama duk canang sana sini juga yang awak duk mengata orang lain dulu sebelum awak tak suka saya.

Kalau awak tahu tentang blog saya ni.janganla pulak duk nak mengata saya lagi yer.
syuhhh!~pergi jauhjauh..
baca boleh,mengata jangan.

haish!~

semoga Allah ampunkan dosadosanya..

aminnn!~

No comments: