marimari

Friday, February 17, 2012

weekend yang penuh aktiviti


last weekend start jumaat after kerja hingga ahad malam penuh dengan pelbagai aktiviti la sangat.hehe.start jumaat malam as usual akan ade tazkirah di rumah maksu aku kat ara damansara.majlis ilmu ni tiaptiap bulan disampaikan oleh Ustaz Abdullah Yassin.sangat penuh dengan ilmu menggunakan terjemah al quran. this time surah al-khafi lagi.my mom pun turun dari kampung dan macam biasa juga bawa lauklauk feveret anaknya daging salai masak lomak cili api, kuih kasui dan koci terbaik.hohoho.

budak lelaki main masakmasak

aku tido ara, macam biasala..pagi sabtu after breakfast pulang ke rumah siapsiap untuk ke kuantan attend wedding kawan hubby.


Gerak lebih kurang dalam kul 11 lebih cmtu samapi sana dah pukul 2.30, tapi still lagi ramai orang dtg.melepak sampai kul 4, tunggu kawankawan hubby datang.anak teruna siap mainmain ngan ayam dan angsa gitu..hehe..dalam kul 4 kitorang gerak balik KL pula..then hantar phone dkt adik ipar di PPUM kemudian ke ara semula. siapsiap untuk dinner di the apartment the curve with family members..terlalu ramai orang okeyh..makanan dkt the apartment ok juga tapi agak mahal skit..lepaklepak borakborak dah sekat kul 11..hehe..

with lovely mak and sis

at the apartment

keesokkan harinye ayah ajak ke Kapar pula jumpe teman lama. before tu kami sempat lunch dekat Selero Kelana Jaya.makanan sangat sedap.harus cube.masakan minang. Aku ikut jela



mak dan ayah kalau datang KL ajak ke mana aku joint jer..tapi ayah mesti ajak aku juga..hehe..coz hubby tahu jalanjalan di Kl ni. so lepak ngan uncle Boon Soon and family sampila ke petang..

copilot gitu...

sudah penat jadi copilot mau titon pula..

petang pula kami ke Tropicana club joint aunty su and aunty ude lepaklepak sementara budakbudak swimming.ape lagi haruslah ank teruna tersayang jointkan..hehe.nak dekat maghrib baru pulang, nasib baik rumah aunty su belakang club saja.



cik nina zhariff

Memang agak penat minggu lepas, minggu dah ada plan yang disusun.hehe.start malam nie akan ke Putrajaya rumah adik ipar.lepaklepak je sana, borakborak..

oklah,melalut ape ntah lagi, mesti korang boring nak baca.jumpe di lain entryla..hehe

No comments: