marimari

Sunday, June 9, 2013

salam hujung minggu



salam hujung minggu semua.

alhamdulillah pagi ni turun hujan kan. sejuk je suasana pagi ini. korang buat ape? aku maybe duduk rehat kat rumah jer. kepenatan seharian tawaf sunway lagoon semalam  masih terasa lagi.

nampak pic kat atas tu. budak tecik yang bangun pagi lepas melesetleset dgn mommy terus ajak turun nak main ipad katanya.

korangkorang semalam  aku ada terbaca kat the star, PetPet Murah tau kat Aeon BIG RM 29.90. amacam? g la terjah. aku dh beli last week. tak berniat lagi nak tambah stok. hehhe..

oklah yer, tetiba teringin dessert pagipagi ni.

k bye!






5 comments:

Mama Adam said...

dessert? wahhhh... terigin juga =)

Azian Elias said...

Assalam ..


Dah lama dah tak beli diapers..anak2 dah besar semuanya..

Dayana Bahar said...

murah tul harga pet pet tu.. dulu masa hannah pakai pet pet pantang ada sales pet pet mesti pi beli.. kalau bajet lebih konferm beli dua... skrang dah jimat dah.. pakai malam je.. drypers

Cho Zila said...

tak sabar nak tunggu hujung minggu lagi..

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI