marimari

Wednesday, October 10, 2012

Raya Aidiladha


aku tak tahula, kot aku sorang je ke yang semangat nak raya
Raya Aidiladha jer pun
tapi bagi aku raya haji ni mmg sangat happening
lagilagi from hubby side


semangat nyer ialah,
semalam telah hantar kain nak buat baju raya
haha
aku tempah dekat Noraini Fesyen Kg. Baru
tempat aku tempah baju nikah dulu
my mom sangat bz so, macam kesian nak suruh die jahitkan
 for zhariff telah mintak tolong kakak ipar jahitkan jubah seluar
tak tahula macam mane rupenyer nanti
selalu zhariff pakai baju melayu jer
so inilah kain nyer yang telah selamat ditempah
kain cotton, aku mmg sangat suke dengan kain cotton



kenape warna biru?
sebab nak matchkan dengan 2 orang wajah kesayangan hamba ini


now tgh nak try to matchkan baju dengan puteraputera kesayanganku
padahal org lain dah ramai buat cmtukan
haha
senang kalau pergi kenduri or mane mane majlis
majlis la sgtkan
ahaks!

berbalik pada raya haji
tahun ni giliran balik kg hubby di kelantan
dah siap apply cuti
.senang.



kebetulan tahun ni
BIL nak buat aqiqah anaknyer
so ade buat kenduri sikit kot
insyAllah
hubby plak ade ambil sebahagian
so mmg makan daging
gilergilerla kan
haha

oklah, nanti kite sambung ceritacerita lagi yer

xoxo
.ieta.

3 comments:

lovely said...

cantik warna kain tu.
mesti bestkan raya haji kat kelantan.
mesti meriah.

Zana Adieyza said...

zana x beli lagi baju raya.. hohoho...

iietamalek said...

lovely: tq awak.tak pernah ade lg kaler tu..hehe..ermm, mmg sgt meriah kat sane mcm raya puaa juga..

zana: g beli cpt...heheh..raya serting ker?