marimari

Saturday, November 17, 2012

tok dan nak update panjangpanjang


salam sabtu kawan, dah malam baru nak update yer..rindu dengan blog ok. belum sempat nak update. ade la juga 2, 3 cerita nak share, tapi belum berkesempatan lagi. asal nak update berebut tab dengan zhariff, dekat ofis plak semalam banyak keje. dengan ramai yang cuti. so akula officer, akula kerani, akula cc, aku la tukang jawab panggilan, akula juga tukang hantar document. asik keluar masuk bilik boss minta sign, hantar documnet..pening dan tak menang tangan langsung. yang paling sedih, bile aku dah setel kan keje orang pastu, aku plak yang kena marah, dari ikhlas menolong terus tak ikhlas coz dah bengang. lastlast rehat semalam aku keluar dengan kakfaizah ke Jusco Maluri. mmg niat nak pergi mencari hadiah untuk birthday ciknina zhariff. Nanti aku cerita pasal celeb birthday Cik Nina yer..

Happy Birthday Cik Nina
Zhariff sayang cik nina banyakbanyak
kawan gaduh zhariff harihari


Malam tadi ingat lepas balik dari celeb birthday cik Nina, on kan laptop hubby, ingat nak update blog, lastlast zhariff merengek plak suruh baring tepi die. aiyaaa...terus dengan akuaku tido..takpela kawankawan, sebenarnyer aku kepenatan ni baru balik dari attend kenduri kahwin kawan hubby kat Jengka ngan Temerloh.

bye!~

xoxo
.ieta.

terima kasih kerana sudi membaca entry ini

2 comments:

ayut said...

epy belated bufday utk cik nina kawan zhariff..hihihi :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

epy belated besday cik nina...wow cik nina comel ptt zhariff sayang kihkihkih