marimari

Thursday, November 22, 2012

zhariff in treatment room


salam khamis semua, baru berkesempatan buka blog. nak update sikit cerita zhariff hari ini di hari ke3 sakit. Alhamdulillah zhariff semakin pulih. cuma time tido jer merengek sikit, kurang selesa agaknyer. 

hari ini aku halfday pagi, coz nak hantar zhariff follow up buka balutannye. hubby pulak kerja senawang, selepas subuh dah gerak. dalam 9 lebih pulak aku gerak ke rumah su, coz nak kena bawa kaknisa untuk teman. kalau dekat Ara Damansara tu, aku suke g klinik Mediveron, pastu dapat pula doktor Patrick, sangat baik. cuma klinik ni lambat sikitla servis nyer. Menunggu lebih kurang dalam 15 minitla.


disebabkan zhariff nak buka balutan so masuk Treatment Room je. bile nurse panggil jer teru letakkan zhariff atas katil. diam jer zhariff, sangat behave. tak takut langsung.hehe..layankan gambar zhariff masa kat Treatment Room tu.


tengok jer nurse tu keluarkan barangbarangnyer

inila tempatempat melecur yang zhariff kena
after dah buka
dan aku pun baru hari ni tengok
last 2 days tak tahu lagi mcm mana keadaannya
.
.
.


kat bahagian tapak tangan n jari ade sikit
tapak tangan kena hujung sikit, 
nmpak mcm banyak sebab kulit tu kembang
sapu cream


ni pula nampak agar teruk sikitla
kat bahagian betis dan peha
biler tengok ni yang mcm nak berair biji mata dah


tunggu time nak cucimencuci
siap bersandar tak menahan


baik jer, tengok jer nurse tu cuci mencuci

setel jer cuci, kaki zhariff kena balut semula, tangan jer jer tak balut. so esok mummy kena buka balutan tu dan cuci sendiri.wah! boleh kah aku. sangat takut n tak sanggup nak tgk sebenarnyer. selesai semuanya, buat payment, balik rumah su. dlm kul 1 aku grk ke ofis. bawa zhariff sekali coz, hubby dah ade dekat KL. dalam 2 lebih, hubby dh abis keje n akan ambil zhariff kat ofis aku jer.

bile hubby datang aku pun hantar la zhariff kat papanya, ingatkan kot die taknak, tapi bahagia rupenye papanye datang. mesti die ingat papa nak bawa die g jlnjln. ruperupenyer betul, hubby msg, die g Giant Kinrara jap bawa zhariff main indoor playland kat situ. mmg bahagiala kan, siap shopping sakan mainan, salah satu kambing. cer korng tgk gambar kat bawah ni.. lawak sungguh, siap naik kambing dlm troley lagi. hahah..



okla, nanti cerita lagi. nak tido sudah.

bye!~

xoxo
.ieta.
terima kasih kerana sudi membaca entry ini

3 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

adui..teruk juga tu. nasib baik zhariff good boy tak nangis pun

IntaNBerliaN said...

good boy lah zharif ni..

eza ezara said...

salam kenal sis..kenapa dgn zhariff.neway dah follow sis ;)