marimari

Monday, December 3, 2012

JJCM : AUSTIN STEAK HOUSE SEKSYEN 7, BANGI


Salam semua, nak share sikit pasal restoran AUSTIN STEAK HOUSE kat Seksyen, Bangi .last friday kami n  kakmimi n family(jiran) kononnyer nak ke MAHA, tapi tak jadi sebabkan hujan, macam payah sikit nak bawa anakanak kecilkan. so kami tukar plan terus jalanjalan cari makan kat area Bandar Baru Bangi. sempat lagi kakmimi search google ari tempat best. pilihpilih punye pilih, cari punye cari, lastlast kami ke AUSTIN STEAK HOUSE

sampaisampai je sangatlah ramai orang, so dalam kepale dah fikir, sedap kot.hehe, nasib baik senang dapat meja, tak payah nak tunggu lama. biasala kan kalau bawa nak kecil ni, macam payah sikit kalau ke tempat orang ramai. nasib baik zhariff n ucop behave. bolehla aku berborak ngan kakmimi sambil nak ambil order tu kan.

menu yang ade kat sini
kot korang nampakla
harga berpatutan




kime n zhariff eusoff


nasib baik behave duk dalam babychair ni


aku n kakmimi sibuk duk tgk FLYERS tupper
hehe

bile makanan dah sampai masingmasing senyap layan dan menikmati juadah masingmasing. hahha..yang aku sempat snap makanan aku jer sirloin steak, air plak Apple asam boi..


rasenyer okla, boleh kalau korang nak try
sampai jdi cmnila pinggan aku
hehe


komen aku : servicenyer okla, cume ade order kitorang tak sampai. terus cancel kan saja. pape pun boleh la kalau nak mencuba. dari makan kat tempat mahalmahal tukan, sesekali korang boleh terjah di alamat ini :

AUSTIN STEAK HOUSE
No. 55 GF, Jalan Kajang Impian 2/1
Taman Kajang Impian, Seksyen 7
43650 Bandar Baru Selangor

xoxo
.ieta.

No comments: