marimari

Thursday, December 27, 2012

rindu


salam khamis semua. masih belum berkesempatan nak update panjangpanjng. nk storymory pasal ke cuticuti. harini baru start kerja after cuti panjang (panjang la sangat)hehe..badan mmang sngat lesu. tapi terpaksa juga kerja. ade ite visit lagi petang ni. huwaaaa, nak nangis je rase..

bile sampi ofis jer tengok meja ku dah berterabur dengan segala dokumen
baru 6 hari cuti. belum sebulan lagi.

baru sempat sikitsikit jer jengah blog kawankawan.
nanti aku blogwalking lagi bile berkelapangan yer
setelah bercuti lama ni baru jer halfday dah rindu bangat dengn budak comei ini..
huhu



oklah bye!

xoxo
.ieta.

6 comments:

Anum said...

sweet

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

nak buat macam mana kak, tuntutan hidup

LYAfrina said...

itulah..lya pon klo ct lama2 bila start keje asyik teringat kt anak.. tp mmg hari2 lya akn kol n ckp dgn dia... bla ckp tu..dhmula rsa x sbr nk blik n peluk2 dia

:::aZiE::: said...

abstract zhariff lukis tuh..hahaha

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mcm tu la kan perasaan bila dh ada anak ni

ayut said...

hihihi..bile dh bersama slalu...tngl kejap dh rindu dh.. :)) ank kan...mau tak rindu...