marimari

Wednesday, January 23, 2013

telefon tak berangkat ruperupenye


salam ceria semua

pagipagi tadi dah kelamkabut aku dibuatnye. garagara hubby tak angkat call dari 7.30 sampaila pukul 9. lepastu aku kol terus off, agaknye bateri kehabisan. so bergegasla aku pulang, risau, geram semua adela. dgn zhariff pun lewatla ke Taska. bile sampai jer depan rumah, hubby tengah reverse kereta, pergghhhhh  gewammmmmm nye aku dibuatnya. terus aku gerak balik ke ofis. hubby send msg say sorry. haishhh....sabar jela kan...tidur sampai tak dengar langsung bunyi phone.

tadi plak boss dah pesan suruh siapkan dan setel kan semua bayaran harini,  disebabkan aku nak cuti lama. takdela lame, akan bercuti ke kampung hubby.  inshaa Allah akan gerak pagi nanti berkonvoi dengan jiran kami hingga selase depan. 
hehe.

yang paling tak suke bile dengar suruh siapkan kerja. ape gunala aku ni ade pegawai kalau taknak membantu kan?kalau orang lain takde, semua hempuk kat aku.sabar jerla.haishhhh...

arini sek gomen gaji ek? sure ramai makan luar kan? hehe... oklah korang tengok muke serius driving pagi tadi..hahah



oklah
bye!

3 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

yelah org laki ni suka sgt tdo tak dgr fon..kt risau byk perkara main dlm pala otak

Anum said...

baiklah

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

org lelaki kebanyakn mcm tu