marimari

Tuesday, January 22, 2013

zhariff pandai berlakon


salam semua, agak berkirakira juga nak mengupdate, sibuk, mals semua de
hehe..

tapi aku cuba juga jenguk blog kawankawan, kdangkadang sempt jenguk jer, tak sempat pun nk tingglkan jejak.

oklah, nak cerita pasal semalam. macam biasala balik kerja sekarang memang tugas aku mengambi zhariff, coz bile papanye ambil, die tetap akan merengek sampaila aku balik. so bincng dengan hubby biarkan jerlah die kat school sampai ku ambil. paling lewat pun aku ambil dalam pukul 6. 

so semalam, aku sampai je kat school zhariff teus parking tepi tembok pagarnye, tinjau dulu dari dalam kereta. tengok gelagatnye. nampak happy sangat bermain dengan kawankawan, especially abang ucopnye. nak dekat 5 minit jugala, pastu aku bunyi hon kereta. terus zhariff paling pada bunyi tu. dah terus lakonannyer start. belarilari ke pintu pagar menangis. padahal aku baru hon belum keluar lagi. sabar jerla. teacher die pun gelak jer. kalau nak ikutkan sebelum tu happy jer main. hariff zhariff...

alhamdulillah, perkembangan terbaru zhariff, dah boleh baca doa makan sikitsikit instead sebelum ni hanya boleh baca doa tidur jer. bile masuk kereta ecited ceita main kat taman ngan ucop. maksud nye main gelongsorla kat school die. asal nk bercakap jer, mesti nak mention ayip punye mommy, ayip punyer buku, ayip punyer susu ne mi. best jer dengar. satu lagi, dah tak takut makan ubat. ini mmg sangat happy bagi aku. kalau tak mmg payah nak bagi makan ubat. kena paksa bagai.alhmdulillah, ade juga perkembangan zhariff.

mudahmudahan zhariff cepat membaca, memahami ape yang di ajar, disuruh.



mommypapa love u sayang

3 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

hehee..omei je. sume nye ayip punyeee.. drama king jugak ye !

cha said...

nanti singgah blog i eh tinggalkan email :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alololo sweetnyer zhariff ni