marimari

Wednesday, May 29, 2013

kelebihan diri


salam kurang ceria sikit di pagi rabu ni, sebabnya...mengantuk lol!

sebabnya, tidur lewat sikit. mulamula tunggu bola, sekali macam hampeh kena tunda. tahniah la kepada pasukan Kelantan kerana berjaya melangkah ke Final.. malam tadi juga, lepas tahu kena yunda, terus siapsiap kemas rumah semua bagai. coz bile bangun pagi nanti senang kan, just masak air jer. pagi ni juga, agak liat nak mandikan zhariff, angkat masuk dalam bilik air pun sambil tutup mata. jenuhla mommy nak memujuk. hehe. biasalakan, terpasak siapkan zhariff awal, coz nanti bile papanye siap die akan cranky all the time. kesian pulak kat hubby.

oklah dah melalut plak, ni tengah lepak sat breakfast kat Kopitian Midvalley, sambil menunggu kawankawan yang lain sampai.

oklah nak share ngan kawankawan tentang kelebihan diri yang masingmasing ada. sangat setuju dengan katakata di bawah ini, yang ku ambil dari FB excelqhalif samasama kita renungkan.




wassalam

2 comments:

Kakzakie said...

Kita sebenarnya tak ada apa-apa. Semua yg ada pinjaman semata-mata.

Nurzakiah Hanum said...

setuju dgn kata2