marimari

Friday, May 10, 2013

Terasa mahu preggy lagi la pulop!


minggu balik mengundi yang lepas sempat aku pergi menjenguk kawan baik masa zaman sekolah dulu baru lepas bersalin. masa die preggy tak pernah berjumpa langsung. sejak my parent pindah, agak liat untuk keluar berjumpa dgn kawankawanku itu.

so lepas balik menyalit inai di jari, aku balik rumah dulu coz hujan lebat kan, lepas tidurkan zhariff, dalam pukul 5 lebih camtu aku keluar kejap ke rumah BFF ku itu.

rindu giler dekat die n family. dengan baby sangat chumellm Subhanallah ciptaan Allah Swt kan. terasa nak preggy lagi jer. tapi hubby ku kata nanti dulu tunggu zhariff 3 tahun. hehehe...

oklah inilanbaby EmyraZafiraQaisara yang chumell bangat itu...



nanti kalau auntie ieta balik lagi, auntie dtg tengok Qaisara okeyh?

love you!

wassalam


1 comment:

Kakzakie said...

Siapalah yg tak suka tengok baby kan. Tengok gambar pun suka apa lagi dapat pegang bestnyaaa:)