marimari

Sunday, February 3, 2013

Playmat Evamatic murah!


Salam hujung minggu semua. Kemana kalian harini? Kat kg ni, dari pagi hujan. Cuaca sejuk jer. Zhariff plak balas dendam nampak buai kt rumah atuk. Minta tidur buai. Enjut tak berape minit terus tidur. Mmg balas dendam sungguh.hehe..mommy kasi can la. Balik KL xde buai.

Sebenarnye, aku ni mmg dah lama nak beli playmat evamatic. Asal jumpe je, tengoktengok pastu tak beli. Tujuan na beli, nak letak depan tv,  senang kalau zhariff makan ke minum ke tumpah senang nak lap. Lagipun depan tv mmg tak letak carpet pun. So semalam lepas ikut mak ngn ayah melawat kawannyer sakit,  mak ajak singgah kedai perabot, nak beli almari buku katenyer. Nak susun kitabkitab dan bukubuku yang ade. Dalam pada tengoktengok terus ternampak playmat. macammacam corak, lastlast berkenan yang ini...


Shaun the Sheep

Bile dah dihamparkan, lawa pulak rasenyer sebab warna hijau. Zhariff la happy sungguh tengok sheep yang ade tu. Tak sabar plak nak hampar kat rumah malam nanti. harga asal RM29, ayah tawar punyer tawar dapat RM20. Aku rase murah kot. Tak tahulah kot tempat lain korang dapat lagi murah.hehe

oklah, nak sambung cucimata tengok gambar kat instagram. Siapa ade instagram mai la follow iietamalek..

Bye!

7 comments:

Ena's Palace said...

Murah jugak tu...berbaloi beli kalu da ada ank kecik nih...

inazamri said...

akak yg takde anak kecik ni pun tingin nak beli gak.mmg tengok lawa2 playmat skrg ni

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Yana pernah tgok RM 35 tapi taktau lah kalau saiznya besar dari yang Zhariff punya ni

IntaNBerliaN said...

wah, murah betoi tu... sy tgk on9 ada yg 30+ ada 40+ tp xtau la saiz brp kan

ayut said...

lpas ni si zharif mesti kire sheep klu nk duduk..hahahaha

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

eh murah la rega dia....saya da saya ada instagram qalwanieys hehe

sal ya said...

murah la tu. beli online lg mahal. ada org kat area rumah ni beli dgn bai saja dah RM50.