marimari

Wednesday, February 20, 2013

zhariff tersepit pintu!


Salam ceria di hari rabu.
Alhamdulillah hari ni mula kerja dengan hati yang ceria. My dear son pun, pagi senang kejutkan, pastu sambung tidur balik sementara papa bersiap. Dah tak nangis bile mummy nak g keje.

Cume malam tadi jer, merengek merayu sambil tidur atas riba mummy cakap 'nanak olah mi'...mummy buat tak layan saja. Mungkin penangan die tersepit pintu agaknyer semalam.



Ceritanya begini, semalam ambil zhariff macam biasa. Ramai assistant teacher membantu nak pakai kan zhariff selipar.chumell jer bebudak tu.. Masa nak hantar zhariff masuk dalam kereta, teacher bagitahu zhariff tersepit pintu toilet. Tapi dah sapu ubat. Aku tanye macam mane boleh kena. So teacher bagitahu, ade budak nak masuk toilet tak perasan yang zhariff duduk tepi pintu tu sambil jarinye diletakkan plak dekat celah pintu. Ape lagi mmg sakitla kan. Tapi alhamdulillah tak apeape, sikit jer bergarisnyer. Bile sampai rumah mengadu dengan papanya..'papa, atit ni papa, nenok ni atit'...huhu..

Inila kesan yang tinggal...


Anak mommy good boy...

*autopublish*

4 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

alahai kesian dia,,tapi adatlah kan dah duduk ramai2 budak2 cikgu tak dapat perhati semua. Zhariff kan kuat

Nurzakiah Hanum said...

ala cian dia

CeqGu said...

Alahaiii tentu sakit tu.....moga cepat sembuh yer syg

ayut said...

cian zhariff...slmt ok ^^