marimari

Thursday, May 30, 2013

katakata dari TMJ


salam ceria di hari khamis. kenape ceria, coz arini last day kursus kat Midvalley ni. dah rindu workstation kat ofis tu. hehe..

pagi datang with kawan yang tinggal area dengan rumah aku. so ade la kawan, nak bersembang dalam kereta.hehe...now tengah lepak kat kopitiam ngan member.

pagipagi tadi sebelum keluar, sempat check whatsapp, my freind ade share something dalam group admin. inilah die.



sangat setuju dengan katakata dari DYAM Tunku Ismail ni. sangat tepat sekali ape yang dikatakan. orang yang tak senang dengan kita ni, akan nampak negatif saja. sedangkan pada hakikatnya, die tak tahu asal usul atau keadaan sebenarnya. main sedap nak mengata orang jer.

pernah berlaku pada diri aku, atau sedang dikata wallahualamlakan..yang penting orang yang rapat or orang yang mengenali diriku ini yang tahu tentang kehidupan ku. kalau setakat dengan mata, baca apa yang ditulis, dicatat baik tak payah nak mengata. kalau nak mengata, kenala duduk dalam kehidupan orang tu. baru tahu keadaan sebenarnya.

oklah dah melalut, malas nak berkonflik dalam blog ku ini. biarkan ia berlalu. yang penting aku and family bahagia dengan apa yang ada sekarang.

alhamdulillah..

wassalam






3 comments:

Anum said...

alhamdullilah

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

tp salah jugak dorg g rempuh masuk kenapa.. sah takde tiket & seat

Kakzakie Purvit said...

Bersama kita doakan moga yg keruh menjadi jernih..